Menu
  1.  CE ELEMENTE SA PUI PE PAGINA “DESPRE NOI”?
  2. Povestea ta

Indiferent ca ai un site de prezentare sau un magazin online, vizitatorii care ajung pe site pentru prima data si nu au auzit prea multe despre tine vor sa stie cu cine au de-a face.

Spune-le cine esti intr-un mod atractiv care sa ii faca sa rada… sau sa planga. Spune-le cum ai ajuns sa faci ceea ce faci. Singura regula pe care trebuie sa o respecti este ca povestea sa fie reala. In rest, tine doar de tine si de cat de creativ esti.

Regula de aur in testimoniale:

Daca incluzi testimoniale, asigura-te ca sunt reale si autentice. Poti chiar include testimoniale video sau testimoniale scrise de mana de clientii tai. Un bun exemplu sunt cei de la Avantgarden, care au inclus pe site peste 800 de testimoniale REALE, scrise de mana de clientii multumiti.

Testimonialele de la clienti multumiti sunt un bun pe care trebuie sa il valorifici la maxim.

Daca esti la inceput si nu ai inca testimoniale, pune-ti in “to do list” sa ceri testimoniale de la primii clienti multumiti. Daca ai deja cativa clienti, pune mana pe telefon si suna-i sa le ceri o parere. O sa ramai surprins cat de saritori vor fi clientii tai multumiti sa iti laude produsul/ serviciul.

VIZITEAZA MAGAZINUL

 
   

 

 

 

Chiar daca ai impresia ca nu ai o poveste interesanta, nu te descuraja! Secretul este sa gasesti acel ceva care te face mai uman si te aduce mai aproape de vizitator. Pana la urma in spatele oricarei companii se afla tot oameni care au trecut prin anumite intamplari ca sa ajunga unde sunt in prezent.

  1. Testimoniale

Robert Cialdini amintea in cartea Psihologia Persuasiunii de una dintre cele mai puternice arme de influenta pe care le poti aplica ca sa ii convingi pe vizitatori sa cumpere de la tine: dovada sociala.

Acesta este si motivul din spatele recomandarii de a include testimoniale pe pagina “despre noi”.

Testimonialele spun o poveste despre compania ta pe care tu nu o poti spune. Si cel mai important este ca ele explica de ce altii au cumparat de la tine si cum i-a ajutat produsul/ serviciul tau.

Parerile clientilor multumiti te ajuta sa inspiri si mai multa incredere, aspect extrem de important daca vrei sa creezi o relatie de lunga durata cu clientii tai.

Regula de aur in testimoniale:

Daca incluzi testimoniale, asigura-te ca sunt reale si autentice. Poti chiar include testimoniale video sau testimoniale scrise de mana de clientii tai. Un bun exemplu sunt cei de la Avantgarden, care au inclus pe site peste 800 de testimoniale REALE, scrise de mana de clientii multumiti.

Testimonialele de la clienti multumiti sunt un bun pe care trebuie sa il valorifici la maxim.

Daca esti la inceput si nu ai inca testimoniale, pune-ti in “to do list” sa ceri testimoniale de la primii clienti multumiti. Daca ai deja cativa clienti, pune mana pe telefon si suna-i sa le ceri o parere. O sa ramai surprins cat de saritori vor fi clientii tai multumiti sa iti laude produsul/ serviciul.

RECUNOASTEREA CALITATII

Indemn la actiune

Acesta este cel mai simplu element pe care trebuie sa il pui pe pagina “despre noi”. Si cu toate acestea, majoritatea uitam de el.

Desigur ca o poveste despre compania ta poate fi interesanta, insa daca vizitatorii nu stiu ce sa faca dupa ce o citesc i-ai pierdut deja.

Inspira-te din cele 3 formule de mai jos pentru indemnul la actiune de pe pagina “despre noi”:

  • O casuta de abonare la lista de emailuri: “acum ca ti-am zis cine suntem, inscrie-te in lista noastra de emailuri ca sa afli cele mai noi lucruri despre [aspecte legate de domeniul afacerii tale]

SAU  “Iti multumim ca esti interesat de [domeniul afacerii]. Daca ne lasi emailul tau iti vom trimite cadou un material gratuit care sa te ajute sa [cel mai important beneficiu legat de domeniul afacerii tale/ produsele pe care vrei sa i le vinzi] ”

  1. Date de contact

Chiar daca ai o pagina de contact dedicata, iti recomand sa incluzi datele firmei si in pagina “despre noi” pentru a face munca mai usoara vizitatorilor care vor sa te contacteze pe loc. Nu te juca de-a v-ati ascunselea cu vizitatorii tai pentru ca risti sa ii pierzi definitiv daca nu gasesc la indemana ceea ce cauta.

Pe langa acest aspect, adaugarea datelor de contact pe pagina despre noi ar trebui sa se faca si pentru ca:

  • Devii disponibil pentru potentialii tai clienti: un studiu realizat in 1972a demonstrat ca daca stii ca exista cineva cu care poti vorbi, care iti va oferi ajutor in situatiile stresante, aceste momente vor fi mai usor de suportat. Astfel, prezenta datelor de contact ii va ajuta pe vizitatori sa treaca mai usor peste frica de a pierde ceva.
  • Vei creste gradul de incredere al vizitatorilor in afacerea ta: consumatorii romani sunt inca suspiciosi sa cumpere online. Mai ales daca nu stiu de tine, e greu sa le creezi sentimentul de siguranta ca nu vor primi o teapa. Datele de contact ii ajuta sa verifice si sa se asigure ca vor face un deal cu o companie de incredere. Si cand ma gandesc la date de contact ia in considerare inclusiv CIFul companiei ca sa fii cat mai transparent. Oricum aceste date sunt publice pe Ministerul de Finante.

Romania a intrat in top 5 cele mai nesigure tari din lume. Circa 10% dintre tranzactiile online din tara au cuprins elemente periculoase. [Sursa]

Adauga si adresa fizica a companiei tale sau macar orasul si asigura-te ca datele de contact sunt la zi. Un numar de telefon gresit sau o adresa de email care nu mai functioneaza te pot face sa pierzi niste vanzari. Pe langa datele de contact, poti include si linkuri spre conturile de social media pe care compania ta le foloseste regulat.

  1. Optional – un video de prezentare

Un studiu publicat in The Guardian vorbeste despre popularitatea in crestere a continutului video pe site. 64 % dintre specialistii de marketing se asteapta ca tipul de continut video sa domine strategia de continut online in viitorul apropiat.

In acest sens, poti include pe pagina “despre noi” un video de 2-3 minute in care sa iti prezinti povestea companiei. Video-ul te va ajuta sa ii atingi si pe acei vizitatori grabiti care nu au rabdare sa citeasca textele de pe site.

In Romania, conform unui studiu Consumer Barometer (Google), peste 40% dintre utilizatorii de internet vizioneaza zilnic video-uri online, asa ca acest tip de continut este foarte popular si la noi in tara.

Aproape jumatate din vizitatori cauta si vizioneaza zilnic video-uri.

 

Pe langa cele 5 elemente de mai sus pe care iti recomand sa le incluzi pe pagina “despre noi”, mai poti adauga si altele, in functie de ceea ce doresti sa obtii de la vizitatorii care ajung pe aceasta pagina.